Tu má nyní ve svém mobilu přes 150 000 lidí a měsíčně s ní v Praze, Brně i Bratislavě jezdí přes 75 000 lidí. To dnes sahá téměř po 10 procentech trhu. I Liftago je sice podobně jako Uber mobilní aplikace, která nahrazuje tradiční taxi dispečinky, na rozdíl od americké firmy je legální a řidiči s ní neriskují správní řízení a vysoké pokuty.

Služba funguje spíš jako mobilní agregátor licencovaných řidičů. Jejím principem je totiž výběr z nabídek konkrétních profesionálních řidičů v okolí, a to podle odhadu ceny jízdy, typu vozu a především i hodnocení příslušného řidiče předchozími zákazníky. Konkrétně službu UberPop naopak využívají i běžní řidiči bez příslušné koncese a označení, přestože se jedná o komerční přepravu.

Liftago využívá výhody, že je na tradičních taxislužebnách nezávislé. V jedné aplikaci tak jezdí nejlépe hodnocení řidiči z různých dispečinků, mezi nimiž tak vzniká přirozená konkurence. Zatímco se Liftago snaží pročistit taxislužbu, jeho americký protějšek se stále snaží blokovat úřední kontroly a dávat příležitost pro výdělek řidičům bez licence.

Domácí aplikace začala poslední dobou úspěšně pronikat i do firemního segmentu. Ten tradičně ovládají velké taxi dispečinky, které mají s firmami dlouhodobé smlouvy o využívání jejich vozů za nižší cenu. Pronikání mobilních aplikací do firemní sféry nicméně nezpůsobuje ani tak placená reklama, ale spíš zkušenosti soukromé klientely. Právě privátní zákazníci Liftaga totiž začali mobilní aplikaci používat i v práci.

Oblibě české aplikace navíc pomáhá i to, že lidem často stejně přijede vůz od smluvního dispečinku, jen objednaný přes Liftago. Řidičům tradičních dispečinků se totiž přes den mnohdy nevyplatí jezdit přes centrálu, protože musí přejíždět i celé ucpané město. Liftago je jednoduše spojí s nejbližším zákazníkem a zbytečnou jízdu tím eliminuje. Mobilní aplikace je ale úspěšná také ohledně kontrol: žádná z nich dosud neodhalila nedostatky, s nimiž se už dlouhá léta potýkají tradiční taxislužby.