Náš národ se opět vyznamenal! Lidl na sebe přivolal hněv „ochránců národa“, když otiskl leták s mužem tmavé pleti. Stížnosti, které se strhly, vyvolaly bouřlivé reakce na sociálních sítích.

Dnes se potvrdilo, že většina lidí z reklamních letáků věnuje pozornost pouze obrázkům. Nevadí, že neumíme číst, důležité je, že rozeznáme bílou od černé! Již samotný fakt, že někdo má skutečně čas si prohlížet reklamní letáky, je poměrně úsměvný. Ale že má někdo drzost a odvahu projevovat svoje trapné, zastaralé rasové předsudky veřejně, ve spojitosti s letákem z Lidlu, se nám už jeví jako groteskní parodie na tragikomedii.

Zdá se, že některým lidem to tak ale nepřijde a neváhají své rozohnění obrátit na samotnou společnost, která si „dovolila dát negra do letáku“! Je smutné, že v takto krásné zemi, která je srdcem Evropy, se najdou i tací bohem zapomenutí exempláři, kteří se nevyvinuli z homo erectus. Sama společnost Lidl uznává, že nic podobného ještě nezažila.

Nás by ovšem zajímalo, kolik z „chrabrých obránců národa“, kteří už se nemohou na ten zlý leták, který ubližuje lidem, koukat, si chtělo původně koupit mikinu, která, na rozdíl od modela, měla být předmětem daného letáku?!

Možná by si někteří „blaničtí rytíři“ měli místo letáků z Lidlu přečíst něco z historie, aby zjistili, že žijeme v 21. století a černoši tu netahají povozy místo koní. Historické knihy vydávají i v leporelo verzi pro negramotné. 2. světová válka pominula, stejně jako doby, kdy v Americe lidé kvůli barvě pleti museli používat jinou toaletu. Pokud se to někomu nelíbí, má plné právo si o tom v hospodě popovídat nad poslechem skupiny Ortel a vyplakat se na rameni svého neméně drsného kolegy. Ovšem veřejně se už prosím neztrapňujte!

Vlna reakcí a vtipů, které vznikají na toto téma, naštěstí zachránila celou situaci a utvrdila nás v tom, že svět možná ještě není úplně ztracen.