Dnešní doba je ve znamení mnoha změn. Trendy velí být neustále online, oblékat se podle nejnovější módy, držet si linii, stihnout za den co nejvíc věcí a s tím samozřejmě souvisí i změna stravování.

Musí to být rychlé, výživné, málo kalorické a nejlépe, když nám to přistane rovnou pod nos. Protože kdo by se, proboha, dneska přes den zdržoval s vařením. Na to máme možná tak čas večer, když si to navíc ještě omluvíme tím, že během podlévání masa červeným bordeaux smíme vyžahnout půlku lahve.

Jenže tohle pak vede k tomu, že se lidé začali odbývat rychlou stravou někde u hladového okna nebo přišly na řadu nechvalně proslulé polévky z pytlíku. Většina lidí ví, že by se to jíst nemělo, ale znáte to, řeknete si, že se pro tentokrát nic nestane…

Černobílé to ale není a boj s předsudky bývá nejlepší výzva. Protože když už jednou předsudky máte, to nejlepší, co se vám může stát, je to, že se jich zbavíte. Čerstvě uvařené polévky jsou pořád ještě oblíbeným jídlem nejen na donášku, mnoho lidí totiž na nich baví to, že vám nezaplácnou žaludek, a navíc pokud není venku čtyřicet stupňů, nic se polévce nevyrovná.

Tahle skrytá kamera vám proto sebere dech. Pokud jste nežili posledních deset let v atomovém krytu a vědci vás neobjeví za pár měsíců jako nový živočišný druh, určitě znáte značku Knorr. Jen nekecejte, máte od nich doma v kuchyni skoro všechny přísady a dochucovadla a používáte je automaticky dnes a denně. A taky jste si jistě všimli jejich televizních reklam na polévky.

Možná vás to ještě nepřesvědčilo ke koupi a k vyzkoušení. Ovšem až zhlédnete tohle video, všechno bude jinak. Firma Unilever, pod kterou právě značka Knorr patří, se na tajňačku domluvila ještě s několika kreativci a firmou na rozvoz jídla a stvořili fiktivní restauraci Výtečná polévkárna, která nabízela pět druhů krémových polévek s čerstvou bagetkou a rozvozem polévky do vaší kanceláře nebo domů zdarma.

A na to každý slyší.

Fungovali takto deset dní a z hladovců, co si polévku z „restaurace“ objednali, si tak trochu vystřelili, ale samozřejmě v dobrém. Již delší dobu se snaží firma poukazovat na to, že značka Knorr není jen dalším výrobcem sušených potravin, ale dbá na složení vlastních výrobků. Jak to konkrétně vypadalo, se můžete přesvědčit ve videu o celém projektu.

Heslem celé této akce bylo, že Pytlík je jen brouk ve vaší hlavě. A tuhle skvělou slovní hříčku potvrzují právě ti všichni, kteří do málem vylízaného kelímku koukali jak právě spadlí z Marsu. Jak říkáme – předsudky jsou tu od toho, abyste se jich zbavovali.