Výrobce spodního prádla Victoria's Secret má opět, stejně jako loni, velké problémy se svojí reklamní kampaní. Lidé ji ve velkém kritizují.

Již více než šestnáct tisíc Angličanů podepsalo petici proti plakátům s heslem „Perfect body“, což v překladu znamená dokonalé tělo. Rozhořčení iniciátoři petice požadují od společnosti omluvu za nezodpovědnou a zavádějící reklamu.

Na stránkách podporujících petici se doslova uvádí: „Trváme na tom, že společnosti vyrábějící spodní prádlo by se měly změnit. Navzdory různorodosti ženské krásy reklama nabízí deset modelek s téměř identickým tělem. Tvůrci reklamy zřejmě dvakrát nemysleli na to, jaké poselství tím do světa vysílají. Vnímáme to jako velmi nezodpovědný marketing.“

Frances Black, Gabriella Kountourides a Laura Ferris, kteří petici sepsali, tvrdí, že od jejího založení nepřišlo ze strany Victoria's Secret jediné vyjádření. Společnost téma odmítla komentovat také na žádost časopisu TIME.

Vypadá to, že od svého záměru podporovat dokonalá těla namísto přirozené krásy nehodlá nejslavnější oděvní společnost na poli spodního prádla a plavek jen tak ustoupit.