Chodíte dveřmi naštorc a kamarádi vám říkají plejtvák? Nebo máte prostě jen nějaké špeky navíc a chcete se jich nenásilně zbavit? Cesta k tomu je jednodušší, než se zdá. Ďábel totiž spočívá v detailech a vaše úspěšné hubnutí nastartuje pár maličkostí a triků, které se zdají být nepodstatnými, ale mají velký vliv na to, jak vypadáte v plavkách. Nebo už místo plavek nosíte armádní stan? Je načase si přečíst naše rady a začít.

1. Jezte sacharidy jen dopoledne, nejlépe ráno

Pokud chcete držet vyváženou dietu a neodpustit si sacharidy, všechny ty chleby, sušenky a rohlíky jezte k snídani. Tělo dokáže dopoledne se sacharidy něco dělat, odpoledne už se mu nechce.

2. Vyměňte sladkosti za ovoce

Ovoce také obsahuje cukr, ale je ho méně než v tabulce čokolády nebo bonbonech. Příště, až do sebe budete ládovat osmé balení sušenek, zkuste si místo nich dát třeba hroznové víno.

3. Jezte kalorie, místo abyste je pili

Nevyplýtvejte si denní povolený příjem kalorií tím, že jich polovinu vypijete. Vykašlete se na džusy, limonády a alkohol a raději si místo toho dejte salát. A vodu. Ne, vinný stříček není voda a whiskey s ledem také ne.

4. Vypijte sklenici vody před každým jídlem

Často, když si myslíte, že máte hlad, máte jen žízeň. Dejte si sklenici vody před jídlem a stoprocentně toho pak sníte méně. Navíc vám to pomůže dodržovat pitný režim.

5. Pijte zelený čaj

Zkuste si místo litru vody denně dát litr zeleného čaje. Je zázračný a pomáhá spalovat tuk.

6. Nejezděte výtahem, choďte po schodech

Snad vám nemusíme vysvětlovat, že hýbat se je lepší než se nehýbat. Choďte pěšky, choďte po schodech, v práci si to zařiďte tak, ať u pracovního stolu stojíte místo sezení.

7. Plaťte za jídlo hotově, ne kartou

Je dokázáno, že lidé mají tendenci utrácet zbytečně za jídlo mnohem více, pokud peníze fyzicky neodevzdávají, ale platí kartou. Kartou to totiž nebolí. Jenže až se jednou v tramvaji praštíte přes hlavu svým břišním špekem, bolet to bude.