1. Obstarejte si dobrou lahev na vodu

Chce to nějakou, která se vám bude líbit, bude se vám dobře nosit a budete ji mít rádi. To abyste z ní rádi pili a dodržovali pitný režim.

2. Pokud se vám nechce držet dietu, dodržujte jen jedno pravidlo

A to jedno pravidlo zní: Nejíst průmyslově vyráběné potraviny.

3. Zaveďte pravidlo dvou soust

Pokud opravdu strašně toužíte po něčem nezdravém, vybavte si pravidlo dvou soust. Ukousněte si jedno sousto onoho nezdravého pokrmu, vypijte sklenici vody a dejte si druhé sousto. Opět se napijte vody.

4. Udělejte denně deset dřepů a deset kliků

Číslo můžete zvedat. Rozhodně vám to neuškodí.

5. Pijte černou kávu

Neslaďte si kávu a nelijte do ní mléko. Neochucená černá káva vám po ránu skvěle nastartuje zažívání.

6. Zelenina

Zařiďte si to tak, aby polovinu každého jídla, co jíte, tvořila zelenina. Tu snězte vždy jako první.

7. Začněte se sprchovat studenou vodou

Studená sprcha má prokazatelně příznivé účinky na lidský organismus. Zvykněte si na ni po ránu a budete o mnoho čilejší než dřív.