Chystáte se v nejbližší době na vaši každoroční výzvu?

Přejeme hodně štěstí, ale předtím si přečtěte 6 důvodů, proč to nejspíš zase nedopadne.

1. Jídlo

Tlustí lidé jídlo milují, spíše jsou na něm závislí. Myslíte si, že je pro těžkého kuřáka snadné přestat ze dne na den kouřit? Nebuďte naivní, protože ani pro vás není představitelné vynechat ten 18. chod v 11 večer. Nehledě na to, že svíčkovou bez knedlíku byste také nepozřeli.

2. Pohyb

Vždycky to začne stejně. První 3–4 rána pravidelně běháte, 5. den vás začne bolet noha, 6. den ještě pobolívá a 7. den jste rádi, že jste vstali do práce. Možná je lepší začít procházkou než se snažit uvést do poklusu vaši stopadesátikilovou základnu.

3. Alkohol

Zítra má Pepa narozeniny, v pátek se žení kamarád, za týden se jede na Moravu a pak už fakt nepiju! V tomto případě lžete pouze sami sobě, protože si nedokážete ani na minutu představit, že byste na nějakou z těchto akcí přijeli autem a jednoduše byli o vodě. Můžete makat jako fretka, ale nezhubnete ani deko.

4. Stres

Když je stres, je hlad. Když je hlad, tak se jí a vůbec ne málo. Někdo při stresu nejí nic, ale při nejbližší klidnější příležitosti se stejně narve k prasknutí.

5. Diety

Diety typu nebudu jíst pečivo, nebudu jíst přílohy, nebudu jíst po 6. hodině? Ani náhodou. Z dlouhodobého hlediska je to opravdu kravina. Možná zhubnete 5 kilo za 14 dní, ale za dalších 14 naberete 10. Jo-jo, je to tak.

6. Perioda

Každoroční perioda, kdy vám na týden z celého roku přeskočí, vy přestanete jíst, začnete pít pouze čaje a občas zakousnete salátovou okurku. Super nápad jak zhubnout, ale už ne tak dobrý, jak být hubený na delší dobu, než je vaše perioda. Třeba to příští rok vydržíte déle.