Na Travel Service se valí jedna stížnost za druhou. Hodnocení této společnosti je téměř nejnižší na českém trhu. Nedávno jsme psali o vedoucím kabiny letu této společnosti, který byl opilý a cestující museli čekat na náhradní let několik hodin. Na internetu se poté strhla lavina různých stížností na tuto společnost.

Většina stížností padá na hlavu zákaznické podpory. To, že se přeloží let nebo letoun nevzlétne, je docela běžná záležitost. Travel Service ale poněkud zapomíná o těchto událostech informovat své klienty. Ti se jim nemohou dovolat a na letišti musí trávit dlouhé hodiny bez jakýchkoliv informací o tom, jak a kdy se vůbec dostanou domů. Právě proto jsou zákazníci znepokojeni servisem, který společnost poskytuje.

Do redakce nám byla zaslána další špatná zkušenost s touto agenturou. Ema Vašíčková se podělila o své zkušenosti.

„Odlétali jsme s Tuniska a s přítelem jsme už byli odbavení a čekali u gatu. Do letadla jsme nasedli a čekali nejméně jednu hodinu. Poté nám bylo sděleno, že musíme opustit letadlo. Vrátili jsme se tedy do haly a čekali jsme na nějaké informace. Po dalších dvou hodinách jsme se dozvěděli, že naše letadlo nikam nepoletí, protože jim nestartoval motor. Po další hodině čekání jsme se dozvěděli, že pro nás přiletí jiné letadlo. Nikdo nám nebyl schopný říct něco kloudného. Díky bohu jsme po šesti a půl hodinách vzlétli. V životě už s nimi nepoletíme,“ uvedla paní Vašíčková.

Na facebookových stránkách společnosti můžeme najít několik dalších příběhů s podobným průběhem.

Cestovní agenturu Travel Service jsme začátkem týdne Kontaktovali a čekáme na vyjádření k celé věci. Uvidíme, zda nám nějaké vyjádření pošlou…