Stejně jako by si většina z vás nedala chleba se sádlem a s cibulí k snídani, měli byste dodržovat i pravidla, co nejíst před usnutím. Tohle je 5 základních.

1) Čokoláda

Čokoláda je stimulant, který do vás kromě cukru napere také kofein. Snižuje únavu a zvyšuje vaši výkonnost. To ale k spánku nepotřebujete. Pokud tedy nechcete podat nějaký ten vrcholný postelový výkon.

2) Pálivá jídla

Chilli papričky nebo indické pochoutky nejsou tou nejvhodnější večeří. Dokonce vám prý mohou přivodit noční pocení a strašidelné sny.

3) Alkohol

I když si myslíte, že vám váš schlaftrunk pomůže lépe usnout, tělo nebude dobře regenerovat. Sklenička vína nebo piva před spaním je ideální, ale rozhodně to s nimi nepřehánějte, pokud se uprostřed noci nechcete probudit s jazykem přilepeným na patře.

4) Fast food

I když se hranolky, hamburger nebo pizza jeví tím nejlepším nápadem, jak zakončit večírek, nebezpečná kombinace cukru a tuku může být pro váš spánek doslova vražedná.

5) Voda

Čím víc jí před spaním vypijete, tím víc jí budete muset vyloučit. Každá další sklenička se rovná další noční návštěvě toalety.