Hubnout, přibrat, asi tak vypadá křivka každé z nás. Na léto lehce zhubneme a na podzim se zase začínáme zakulacovat. Proč tomu tak je? Může za to počasí i celková nálada v jednotlivých obdobích. Na výmluvy tu ovšem není prostor. Koukejte se zvednout z gauče a začněte hubnout už dnes! Ptáte se, jak na to? Řiďte se pár zaručenými radami.

1. Pitný režim nesmíte podceňovat

Mnoho z nás zapomíná při dietě pít, ovšem pokud budeme přijímat dostatek tekutin, nejen že nebudeme mít takový hlad, dokonce tak zrychlíme svůj metabolismus a celý hubnoucí proces urychlíme. Takže nezapomínejte pít! Logicky ne limonády, ale vodu!

2. Jídlo minimálně 5× denně

Najíst se 2× denně prostě nestačí, a tak si pravidelně plánujte, co přes den sníte. Ve vašem jídelníčku by neměly chybět menší svačinky a také byste se měla držet pravidla, že snídaně je nejvydatnější jídlo dne.

3. Pohyb, kdykoli jen můžete

Využijte každou svou volnou chvilku pro sport a své koníčky. Pokud se z vás nestane pecivál, uvidíte, že váha půjde rychle dolů. Ze začátku si vystačíte třeba i jen s procházkou.

4. Nezapomínat na relax

Pití, jídlo i pohyb jsou sice důležité, ovšem pokud nebudete dostatečně odpočatá, půjdou kila spíš nahoru než dolů. Proto nezapomínejte na pravidelný spánek i dostatečný relax a odreagování.

5. Neztrácet dobrou náladu

To, jak se cítíte, přímo ovlivňuje i to, jak jste na tom s váhou. Jestli se stydíte za každý faldík a jste z toho vystresovaná, vydala jste se tou nejhorší cestou. Musíte se naladit na pohodovou vlnu a těšit se z maličkostí.