Krásně štíhlá, ano, jde to! Pokud víte, jak se stravovat a jakou dietu si naordinovat, je už samotné shazování kilogramů jednoduchým úkolem. Pokud se tedy ve stovce nabízených diet nevyznáte a stále držíte nesmyslné hladovky, poradíme vám. Zkuste těchto 5 diet!

1. Dělená strava

Pokud si svůj jídelníček rozdělíte na konzumaci sacharidů a bílkovin, zbavíte se kilogramů a ochráníte i svůj trávicí systém, což vás zbaví zažívacích problémů. Internet je plný návodů, jak na dělenou stravu, a tak pro vás nebude žádný problém proniknout do jejího smyslu.

Hlavně jde o to držet si sacharidové a bílkovinné dny. První účinky na sobě pocítíte už za pár dní.

2. Dukanova dieta

Doktor Pierre Dukan vytvořil dietu, která radikálně omezuje konzumaci potravin s vysokým obsahem cukru. Naopak preferuje ve stravě velké množství bílkovin. Jeho dieta je rozdělena do 3 fází s tím, že můžete neomezeně konzumovat všechny potraviny, které jsou pro jednotlivé fáze povoleny. Lidé držící tuto dietu si na hlad rozhodně nestěžují.

3. Ananasová dieta

Tato dieta je už velmi stará, ovšem stále účinná. První týden si dáte lehký detox v podobě konzumace samotného ananasu a pak budete dodržovat plátek ananasu před každým jídlem. Toto ovoce totiž obsahuje látky, které nám pomáhají spalovat rychleji tuky a díky tomu začnete hubnout.

4. Mléčná dieta

Tato dieta je vhodná pro všechny, kteří potřebují zhubnout rychle. Jde o dietu, která trvá pouhých 13 dní, při kterých lidé hubnou až 7 kg. Dieta je založena na principu přijímání jídla v minidávkách, které tvoří především mléčné výrobky jako jogurty, tvaroh a mléko.

5. Zónová dieta

Tato dieta vychází z Atkinsovy diety a jejím tvůrcem je americký biochemik Barry Sears, který se snaží snížit příjem sacharidů v jídle. Potraviny rozděluje do 3 složek a každé jídlo má podle něj obsahovat 30 % tuků, 30 % bílkovin a 40 % sacharidů. Díky tomuto rozložení naše tělo hubne, ovšem nehladoví. Naši stravu jinak běžně tvoří 60 % sacharidů.