Už jsme se v redakci začínali bát, že Džambulka (47) skonala na následky pádu na noční stolek a její žezlo královny bulváru definitivně převezme bába Julie z metra nebo lachtánek Jirky Krytináře. Iveta ale nezklamala a v pravou chvíli, přesně, když se bulvár přestával zajímat o to, na jaké štaci při své rallye Uhříněves – cvokárna se zrovna nachází, se přihlásila o slovo.

Ano, nastal památný den, kdy se Bartošová počtrnácté vdala, Zdeněk Macura (37) se jí rafinovaně schoval pod sukni a syn Pepy Rychtáře (56) přátelsky najížděl autem do přítomných novinářů. A proč je dobře, že Džambule místo do blázince odjela k oltáři?

  1. Pepa Rychtář je agresivní cholerik, ale dokáže vydělat i jinak než prodejem životních trampot své vlající milé do bulváru. Je tedy možné, že Iveta bude mít v manželství nějaké peníze a nebude tak muset Arturovi vyrábět obaly na svačiny ze starých pódiových kostýmů.
  2. Ať je Rychtář jakýkoliv na rozdíl od ostatních šašků, co se kolem Ivety motali, se necpe do šoubyznysu. Iveta tak nebude muset trávit dny sledováním hrůzností jako je Pomíkovo okénko, přílet Aštara Šerana nebo poslouchat kvílení italského plnokrevníka Martucciho, co si bohužel myslí, že je druhý Luciano Pavarotti a jeho písně mají hloubku klasických filosofických děl Immanuela Kanta.
  3. Notně se sníží počet neplánovaných únosů ožralé bezvládné Ivety po Evropě, protože duo Macura – Martucci by z toho nyní, ve chvíli, kdy je Iveta Rychtářovou zákonnou manželkou, mohli mít nepěkné policejní oplétačky. Prostě už to nebude taková uvolněná diskotéka, kdy si občas jeden z nich přijel do Uhříněvsi, přehodil si Ivetu na rameno a vydal se na roadtrip.
  4. Spokojený manželský život bez deseti psychicky nemocných uctívačů Vesmírných lidí v okolí baráku je pro bulvár velká nuda. Je tedy pravděpodobné, že Iveta nebude následující rok, než ji Rychtář poprvé nechá upadnout na noční stolek, denně na titulních stranách bulváru.
  5. Pokud Rychtář dodrží slib a bude se snažit Ivetu držet dál od chlastu, místní vietnamské večerce sice klesnou tržby o 80 procent, ale komunikacím v okolí pražského předměstí se výrazně uleví, když je denně nebude blokovat kamion naložený cisternami s fernetem.