Stres je dnes už každodenní součástí života, a proto není divu, že jógistická a meditační centra praskají ve švech. Jak se ovšem účinně zbavit stresu, pokud nemáme čas trávit hodiny meditací nebo si každý týden nevyhradíme dvě hodiny pro jógu? My pro vás máme 4 relaxační techniky.

1. Hluboký nádech a výdech

Možná se vám to může zdát jako zbytečné a naprosto neúčinné, ovšem není tomu tak! Vyzkoušejte dýchací techniku, kterou každý jogín ovládá dokonale. Několik hlubokých nádechů a výdechů vám okysličí a rozproudí mozek. Vy se tak budete cítit naprosto božsky a stres odejde velmi rychle.

2. Nepodceňujte pitný režim

Pravidelně pijte a nezapomínejte na antistresové a detoxikační čaje. Čistěte své tělo zvenku i zevnitř a pravidelně ho zavodňujte. Budete se tak cítit odpočatí a plni energie.

3. Pořiďte si solnou lampu

Položte si na pracovní stůl pravou solnou lampu, kterou pomocí svíčky necháte aktivovat výpary soli. Solnou páru vdechujte a vydechujte. Nejenže jde o vhodnou dekoraci kanceláře, vy se budete cítit naprosto vyrovnaní.

4. Noste všude tmavý šátek

Pokud vás přepadne únava a vy se nervově cítíte naprosto vyčerpaní, zakryjte si na pár minut oči tmavým šátkem a zklidněte se. Na 4–5 minut jednoduše vypněte a nemyslete na nic. Jde o takovou rychlou meditaci, která ovšem extrémně funguje.