O tom, že nás naše strava ovlivňuje na těle i na duchu, netřeba pochybovat.

Jídlem tudíž můžeme ovlivňovat nejen své zdraví, svoji energii, ale například i to, jak vypadáme.

A kdo z nás by si nechtěl připadat mladší a krásnější díky změně stravy?

Tohle je 10 potravinových tipů, které vám pomohou ke kráse.

1) Omezte kravské mléčné výrobky a nahraďte je kozími.

2) Zařaďte do svého jídelníčku kvašenou zeleninu (zejména kysané zelí), která působí na tělo doslova blahodárně.

3) Omezte a postupně vynechejte všechny sladkosti a sladké nápoje.

4) Bílý chléb a pečivo nahraďte celozrnným, nejlépe kváskovým.

5) Omezte konzumaci masa. Dvě porce týdně vám bohatě stačí.

6) Ke každému jídlu si dejte porci čerstvé zeleniny.

7) Lněná, slunečnicová nebo dýňová semínka pozitivně ovlivňují produkci pohlavních hormonů a pomáhají „čistit střeva“.

8) Doplňte si v těle zinek. Dobrým zdrojem tohoto minerálu potřebného k produkci testosteronu jsou mořské plody, vejce, pšeničné klíčky.

9) Každé ráno nastartujte svůj metabolismus sklenicí vlažné vody s citronem.

10) Objevte zdroje bílkovin i mimo maso. Zařaďte do svého jídelníčku luštěniny, sóju, tempeh a další.